לא ידעתי איך באמת לקרוא לרשימה הזאת אבל חפיפה אולי היא הכותרת הקרובה ביותר.
אני אכתוב פה על חפיפה (overlap ) בין קהלים בפייסבוק.

בדרך כלל אנחנו לא אוהבים חפיפה בין קהלים.
לדוגמא: יש לנו קהל אחד שביקר באתר, והקהל השני מרשימות מיילים.
במידה ונטרגט את שניהם בקמפיין ויש לנו חפיפה בין הקהלים?
והטרגוט למעשה יהיה לא מדוייק או לא מנוצל נכון
במיוחד אם נבצע שלילה על קהל שחופף עם קהל מטורגט.

הפעם אני רוצה לדבר דווקא על חפיפה שאנחנו כן שואפים לה ונשתמש בכלי של בדיקת קהלים חופפים.
(Show audience overlap)
אנחנו נשמש בכלי המצוין הזה ככלי שנותן לנו תובנות על הפער בין הקהל שלנו באתר לבין המעורבות שלו בעמוד שלנו.

כששתלנו פיקסל באתר בנינו בעזרתו קהל של מבקרים, עד כאן מוכר ושיגרתי.

השלב השני הוא לייצר קהל שיצר מעורבות עם העמוד העסקי שלנו.

 

כעת אחרי שהקהלים  מוכנים נבצע עליהם בדיקת חפיפה.

 



 קיבלנו חפיפה של 8% (הנתונים פה הם להמחשה ולא נתוני אמת)
המסקנה?
ככל שהחפיפה קטנה יותר יש לנו לאן לשאוף
למה?
במידה והחפיפה גדולה, סביר להניח שמרבית האנשים שביקרו באתר גם יצרו מעורבות בעמוד העסקי שלנו
ואם לא? תניעו אותם לשם, בכל הכוח.

בהצלחה

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

More To Explore

שיווק B2B

שיווק B2B 30 דרכים לעשות את זה כמו שצריך מחפשים רעיונות איכותיים לביצוע שיווק B2B? הנה 30 רעיונות שיכולים להפוך אתכם למאסטרים בתחום מחקרים מראים

Do You Want To Boost Your Business?

drop us a line and keep in touch

דילוג לתוכן