מודל ייחוס ההמרה בגוגל
ישבתי אתמול עם קולגה ומפה לשם התחילה שיחה על מה הייחוס הנכוןלהגדיר המרות בקמפיין גוגל. אני בטוח שלכל אחד יש את התפישה שלואני רוצה לתת
ישבתי אתמול עם קולגה ומפה לשם התחילה שיחה על מה הייחוס הנכוןלהגדיר המרות בקמפיין גוגל. אני בטוח שלכל אחד יש את התפישה שלואני רוצה לתת
מרגישים שמחירי הפרסום הולכים ומתייקרים בפייסבוק?יש כמה סיבות לכך, אני אציג כאן תובנה אחת שלי תזכורת קלהבפייסבוק אנחנו מפרסמים מודעות לקהלים שאנחנו מטרגטיםובעצם התשלום לפייסבוק
לפני מספר ימים שמעתי הרצאה פילוסופית למדי (כן, יש לי זמן פנוי) הנושא היה קנאה, לא קנאה רומנטית שזה סיפור אחר, אלא יותר קנאה רכושניתכלכלית,
לא ידעתי איך באמת לקרוא לרשימה הזאת אבל חפיפה אולי היא הכותרת הקרובה ביותר.אני אכתוב פה על חפיפה (overlap ) בין קהלים בפייסבוק. בדרך כלל
הדבר החשוב ביותר בהקמת קמפיין בפייסבוק הוא למעשה לאיזה קהל נציג את המודעה.אנחנו רוצים להניע מספר גדול של אנשים רלוונטים לדף נחיתה שלנובמרבית המקרים אנחנו
בטח נתקלתם לא פעם בקמפיין המרות בפייסבוק כשלכאורה נראה שהכל בו נעשה נכון?לתופעה יש כמה סיבות, העיקרית בקמפיין המרות היא למעשה חוסר מידע של פייסבוקלאתר את הגולשים שימירו.