צריכים עזרה?

אני בטח יכול לעזור לכם במשהו? יש לכם עסק? מתכננים כזה? שמעתם שאתם צריכים שיווק לא יודעים איך להתחיל? בטח בחלק מהדברים אני  יכול לסייע צרו קשר, ספרו לי בכמה מילים תוך 24 שעות אני חוזר אליכם ויש סיכוי שזאת תחילתה של ידידות מופלאה.

מודל ייחוס ההמרה בגוגל

ישבתי אתמול עם קולגה ומפה לשם התחילה שיחה על מה הייחוס הנכוןלהגדיר המרות בקמפיין גוגל. אני בטוח שלכל אחד יש את התפישה שלואני רוצה לתת לכם את שלי וכל אחד שיקח את זה משם. המרה בגוגל היא למעשה איתות שלכם לגוגל שקרה משהו שמבחינתכם הוא סיום תהליך מבוקש.בואו נתמקד בלידים כלומר משתמש מילא טופס והגיע […]

עליית מחירים

מרגישים שמחירי הפרסום הולכים ומתייקרים בפייסבוק?יש כמה סיבות לכך, אני אציג כאן תובנה אחת שלי תזכורת קלהבפייסבוק אנחנו מפרסמים מודעות לקהלים שאנחנו מטרגטיםובעצם התשלום לפייסבוק הוא פועל יוצא של הזכות לפרסם לקהל מסוים תוכןמודעה, וידאו…וכו…לדוגמא, בחרתי קהל של נשים בין הגילאים 25-35  בתל אביב באזור המרכזאני בעצם אשלם על פי תקציב יומי לקהל שייחשף  למודעה.ונניח שמתחרה […]

סמל סטטוס

לפני מספר ימים שמעתי הרצאה פילוסופית למדי (כן, יש לי זמן פנוי) הנושא היה קנאה, לא קנאה רומנטית שזה סיפור אחר, אלא יותר קנאה רכושניתכלכלית, משהו שדומה לרכב של השכן גדול יותר. אנשים שעוסקים בפרסום הם בעלי אופי של שוערי כדורגלכשכל אדם נורמלי יברח מכדור שבועטים לכוונו, שוער קופץ על הכדורככה אנשי פרסום, בשלב מסוים […]

Audience Overlap

לא ידעתי איך באמת לקרוא לרשימה הזאת אבל חפיפה אולי היא הכותרת הקרובה ביותר.אני אכתוב פה על חפיפה (overlap ) בין קהלים בפייסבוק. בדרך כלל אנחנו לא אוהבים חפיפה בין קהלים.לדוגמא: יש לנו קהל אחד שביקר באתר, והקהל השני מרשימות מיילים.במידה ונטרגט את שניהם בקמפיין ויש לנו חפיפה בין הקהלים?והטרגוט למעשה יהיה לא מדוייק או לא […]

שלילת קהלים

הדבר החשוב ביותר בהקמת קמפיין בפייסבוק הוא למעשה לאיזה קהל נציג את המודעה.אנחנו רוצים להניע מספר גדול של אנשים רלוונטים לדף נחיתה שלנובמרבית המקרים אנחנו פועלים בכמה פלטפורמותפייסבוק היא אחת מהם. בפועל, אנחנו משלמים לפייסבוק בעבור גישה להציג מודעה לקהל מסויים.כמובן השאיפה שלנו לגרום לקהל הנבחר להקליק ולהגיע לדף נחיתה.מכאן ככל שאנחנו נציג את המודעה […]

איך לשחרר קמפיין תקוע

בטח נתקלתם לא פעם בקמפיין המרות בפייסבוק כשלכאורה נראה שהכל בו נעשה נכון?לתופעה יש כמה סיבות, העיקרית בקמפיין המרות היא למעשה חוסר מידע של פייסבוקלאתר את הגולשים שימירו. מה הסיבה שקמפיין לא ממריא?אם להוריד תקלות טכניות, מצד המערכת שמתרחשות מדי פעם.קמפיין תקוע מתנהג באופן שמודעה לא נחשפת לקהל, אין –  Reachעקב כך לא מוציאים כסף מהתקציב שנקבע וכמובן […]

רימרקטינג בפייסבוק

רימרקטינג בפייסבוק בואו נפתח רגע את נושא הרימרקטינג בפייסבוק יש לכם אתר, הוטמע בו פיקסל ש"צובע" כל מי שביקר באתר. הנהוג בד"כ הוא ל"צבוע" ל- 180 יום על מנת לשמר גולשים לאורך זמן. הקמתם קמפיין בפייסבוק ומטרגטים קהל כלשהו, גולש מקליק על המודעה, מגיע לאתר. יצרתם במקביל קמפיין רימרקטינג ומיד הגולש נחשף שוב למודעה שקשורה […]

כמה פרטים אני צריך מהנרשמים שלי?

אתם בעלי עסק שמבקש לגייס לקוחות באמצעות עמוד נחיתה או אתר שבו מוטמע טופס למילוי הפרטים.פעולה פשוטה לכאורה, גולשים אשר מתעניינים בשירות, ממלאים פרטים וכך הם מגיעים אליכם, אתם מבצעים שיחת מכירה בהקדם. כשבונים את עמוד הנחיתה ומטמיעים בו טופסישנם כמה שדות של פרטים שאתם דורשים:שםטלפוןמיילכתובתמין   הפוסט הקצר הזה יעסוק באיך כמות השדות משפיעה על ההמרהולמה […]

מה התקציב הנדרש לפרסום?

במידה ותקיימו שיחה עם מנהל קמפייןאחת השאלות הראשונות שתשאלו על ידו היא, "מה התקציב שלכם?"זאת באמת שאלה מאוד פשוטה עם תשובה קצת יותר מורכבת לפרסום יש הרבה מטרות: יצאתם עם מוצר חדש ואתם רוצים לחשוף אותו לשוק רוצים לחשוף אתר חדש מעוניינים לחזק מותג יש לכם חנות אינטרנטית ואתם מעוניינים למכור את המוצרים אתם מוכרים […]