צריכים עזרה?
אני בטח יכול לעזור לכם במשהו? יש לכם עסק? מתכננים כזה? שמעתם שאתם צריכים שיווק לא יודעים איך להתחיל? בטח בחלק
אני בטח יכול לעזור לכם במשהו? יש לכם עסק? מתכננים כזה? שמעתם שאתם צריכים שיווק לא יודעים איך להתחיל? בטח בחלק
ישבתי אתמול עם קולגה ומפה לשם התחילה שיחה על מה הייחוס הנכוןלהגדיר המרות בקמפיין גוגל. אני בטוח שלכל אחד יש
מרגישים שמחירי הפרסום הולכים ומתייקרים בפייסבוק?יש כמה סיבות לכך, אני אציג כאן תובנה אחת שלי תזכורת קלהבפייסבוק אנחנו מפרסמים מודעות
לפני מספר ימים שמעתי הרצאה פילוסופית למדי (כן, יש לי זמן פנוי) הנושא היה קנאה, לא קנאה רומנטית שזה סיפור
לא ידעתי איך באמת לקרוא לרשימה הזאת אבל חפיפה אולי היא הכותרת הקרובה ביותר.אני אכתוב פה על חפיפה (overlap )
הדבר החשוב ביותר בהקמת קמפיין בפייסבוק הוא למעשה לאיזה קהל נציג את המודעה.אנחנו רוצים להניע מספר גדול של אנשים רלוונטים
בטח נתקלתם לא פעם בקמפיין המרות בפייסבוק כשלכאורה נראה שהכל בו נעשה נכון?לתופעה יש כמה סיבות, העיקרית בקמפיין המרות היא למעשה חוסר מידע
רימרקטינג בפייסבוק בואו נפתח רגע את נושא הרימרקטינג בפייסבוק יש לכם אתר, הוטמע בו פיקסל ש"צובע" כל מי שביקר באתר.הנהוג
אתם בעלי עסק שמבקש לגייס לקוחות באמצעות עמוד נחיתה או אתר שבו מוטמע טופס למילוי הפרטים.פעולה פשוטה לכאורה, גולשים אשר מתעניינים
במידה ותקיימו שיחה עם מנהל קמפייןאחת השאלות הראשונות שתשאלו על ידו היא, "מה התקציב שלכם?"זאת באמת שאלה מאוד פשוטה עם