הדבר החשוב ביותר בהקמת קמפיין בפייסבוק הוא למעשה לאיזה קהל נציג את המודעה.
אנחנו רוצים להניע מספר גדול של אנשים רלוונטים לדף נחיתה שלנו
במרבית המקרים אנחנו פועלים בכמה פלטפורמות
פייסבוק היא אחת מהם.

בפועל, אנחנו משלמים לפייסבוק בעבור גישה להציג מודעה לקהל מסויים.
כמובן השאיפה שלנו לגרום לקהל הנבחר להקליק ולהגיע לדף נחיתה.
מכאן ככל שאנחנו נציג את המודעה לקהל לא רלוונטי, נשלם על חשיפה לא אפקטיבית
 מה זה בעצם קהל לא רלוונטי?
 אחד המדדים לקהל לא רלוונטי הוא קהל שכבר ביקר בדף נחיתה שלנו (אחד, לא לקפוץ)
ואותו אנחנו רוצים לשלול.

לשם כך לפני תחילת הקמת קמפיין בפייסבוק נתחיל ביצירת קהלים מותאמים לפי מקור ההגעה לדף נחיתה:

  • גוגל ממומן
  • אווטבריין
  • ניוזלטר
  • פוסט אורגני בפייסבוק
  • מאמרים ברחבי הרשת
  • פייסבוק ממומן (כן, מהמודעה שלכם)

לדוגמא, עם תחילת הקמפיין מתוך 10,000 גולשים פוטנציאלים מסתמן קהל מוערך של 3,000 איש ביום.
בשדה בחירת הקהלים נבצע שלילה על כל הקהלים שיצרנו.
למעשה, המודעה תוצג לקהל שמעולם לא ביקר בדף נחיתה מכל מקור אפשרי.

רגע, למה למעשה לא לייצר קהל שביקר בכל דפי האתר ואותו לשלול?
שאלה מצויינת
כי אז אנחנו לא יכולים לווסת איזה קהל לשלול, יתכן ונרצה בכל זאת להציג את המודעה לקהל שביקר בדף נחיתה ממקור מסוים לדוגמא מקמפיין גוגל.
תמיד טוב לחלק לכמה שיותר פילוחים מה שיאפשר לבצע הערכות תוך כדי תנועה ולשלול יותר או פחות כל תנועה ממקור אחר.

שלילה נעימה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *